Balíček je určen pro prodejce a kandidáty na tuto pozici.
Zjišťuje osobnostní předpoklady, průbojnost a asertivitu, stejně jako motivaci důležitou pro práci prodejce. Součástí je i mapování preference hodnot a firemní kultury tak, aby prodejce do firmy skutečně zapadl.
Nabízí komplexní pohled na hlavní rysy osobnosti. Skrze 32 dimenzí přehledně ukazuje, jak člověk přistupuje k druhým lidem, řeší problémy, jak se rozhoduje a co od něj můžete čekat v práci. Kromě osobnostního profilu nabízí i doporučení k dalšímu rozvoji.
Dotazník mapuje hlavní motivátory člověka a také říká, se kterými pracovními rolemi nejvíce ladí jeho motivace.
Mapuje vnitřní hodnoty a preference člověka ve vztahu k firemní kultuře či typu práce. Může sloužit také jako ukazatel toho, nakolik člověk zapadne do dané firmy.
Dotazník měří celkovou míru asertivity i její čtyři základní složky, tedy schopnost se prosadit, stát si za svým, pracovat se zpětnou vazbou a navazovat a rozvíjet vztahy s druhými. Dotazník na rozdíl od verze LIFE pracuje se situacemi v kontextu pracovního života, a je tedy primárně určen pro pracovní poradenství nebo výběrová řízení.