Pavla Kaňková
+420 771 297 711
Hledáte nové pracovníky – operátory / agenty do call center? Chcete rychle identifikovat kvalitní kandidáty na operátory pomocí psychologických online testů zaměřených na schopnosti a dovednosti potřebné pro práci v call centrech a zákaznických centrech? Máme mnoho zkušeností s nastavováním a vytvářením psychodiagnostických baterií dotazníků a testů pro různé klienty na pozice v call centrech.
Připravili jsme pro Vás testy, které testují předpoklady pro práci v call centru a zaměřují se na klíčové předpoklady pro úspěch na pracovní pozici v call centrech (Test pozornosti, Test poslechové paměti, Press test).
Pomocí online psychodiagnostických nástrojů můžete poznat kandidátovu osobnost, zjistit jeho pracovní motivaci, co potřebuje k tomu, aby se v práci cítil spokojený, jakým způsobem zvládá zátěž a stresové situace. Zároveň můžete testovat praktické dovednosti, které potřebují pracovníci call centra mít, aby uspokojivě vykonávali svoji práci.
Víte, jací kandidáti jsou nejúspěšnější na pozici v call centru ve Vaší společnosti? Pomocí metody Success Factor Index můžete rychle vyselektovat kandidáty s největším potenciálem být úspěšní na dané pracovní pozici. Nevycházíme z obecných předpokladů, ale zaměřujeme se pouze na oblasti, které souvisí s úspěchem ve Vaší společnosti.
25. 03. 2025
Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké předpoklady a kompetence jsou pro úspěšného...
24. 03. 2025
Martina je nejnovější posilou našeho týmu a jako studentka psychologie se v listopadu loňského roku připojila k sekci...