Pavla Kaňková
+420 771 297 711
10. 05. 2023
Přinášíme Vám článek Barbory Daňkové, který vyšel v dubnovém čísle Profi HR. Příjemné čtení!
V TCC online máme rádi evoluci, a tak se snažíme nejen vyvíjet nové metody, ale hlavně vylepšovat ty stávající. V letošním roce jsme připravili velký upgrade našeho nejvyužívanějšího dotazníku, kterým je Multifaktorový osobnostní profil.
Tento dotazník jen v Česku vyplnilo již více než 40 tisíc respondentů. A protože ho personalisté a manažeři stále častěji využívají nejen jako užitečnou inspiraci v rámci výběru nových zaměstnanců, ale také jako zajímavý podklad pro rozvoj jednotlivců i celých týmů, připravili jsme pro ně novou verzi PREMIUM.
Novinek se ale dočkají všichni naši klienti. Kromě pravidelné „údržby“ v podobě nových a stále přesnějších norem a aktualizované verze prostředí pro vyplňování jsme připravili novou svěží grafiku i pro standardní verzi dotazníku. Drobná vylepšení se týkají rovněž názvů škál tak, aby byly ještě srozumitelnější. I ve standardní (neprémiové) verzi výstupu nyní uživatelé najdou kromě celkového výsledku také informaci o rozptylu odpovědí. Rozptyl pomáhá dokreslit představu, zda na bipolární škále respondent volil napříč položkami odpovědi stejně vyhraněně a konzistentně, nebo zda volil odpovědi „z jedné i druhé strany“ a jeho celkový výsledek je tak spíše „kompromisem“ mezi těmito dvěma póly.
Naše první prémiová verze pak přináší řadu dalších inovací. Ti, kdo chtějí získat bohatší výstupy a nové inspirace, v ní najdou novinky typu „person“, propojení výsledku do předpokládaného manažerského stylu, týmových rolí nebo inspirace pro rozvoj v podobě tipů a doporučení vhodných rozvojových aktivit z hlediska formy či rozsahu v návaznosti na osobnostní rysy. Jdeme tak výrazně vstříc trendu využívání Multifaktorového osobnostního profilu pro rozvoj, ať už v rámci onboardingu, nebo jako nástroje pro skutečně personalizovaný a motivující rozvoj zkušených klíčových lidí. A stejné rozšíření jsme připravili i v rámci týmových výstupů. V těch navíc nově figurují i hravé prvky typu word cloudu tvořeného na základě preferencí jednotlivců.
Nová prémiová verze také díky již zmíněným „personám“ zjednodušuje práci s výstupy přímo účastníky a pomáhá si zafixovat stěžejní informace. Snažíme se tak na jednu stranu vyhnout hrubým zjednodušením známým z některých nástrojů typu „červení, žlutí, modří a zelení lidé“ a na druhou stranu usnadnit práci s výstupy laikům, kteří nemají čas ani důvod hlouběji studovat teorii stojící za dotazníkem a potřebují umět rychle a prakticky uchopit své výstupy. A právě „persony“ umožňují hravé a pozitivní pojmenování toho, co je pro danou osobu nejcharakterističtější.
01. 04. 2025
I letos jsme s pomocí našeho Perfeedu zajišťovali divácké hlasování na filmovém festivalu Jeden svět. Diváci v pražských...
25. 03. 2025
Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké předpoklady a kompetence jsou pro úspěšného...