Pavla Kaňková
+420 771 297 711
19. 11. 2021
Je možné, že budoucnost nebude přát masivním průzkumům, které firmy někdy ani nedokážou v celé šíři dobře využít a vytěžit. Často jsou schopné reagovat jen na malé množství zjištění. Jisté ale je, že nebude možné stavět na průzkumech dřívějších. Ať už proto, že situace na trhu práce či socioekonomické prostředí obecně bude zcela jiné, anebo proto, že i sami lidé se posunou ve svých hodnotách, postojích či potřebách. Poslední roky data ukazovala, že lidé kladou stále menší důraz na individuální úspěch a výkon a více očekávají ze strany svých zaměstnavatelů péči a jasné směřování od silných leaderů.
Co s tím udělá prožití něčeho, s čím se ještě nikdy za svůj život nepotkali?
Pro udržení tempa s aktuální situací a získání možnosti přicházet s relevantními řešeními v reálném čase budou pro firmy užitečné takové průzkumy, které budou kratší, rychlejší, časově i finančně efektivnější a více modifikovatelné na aktuální situaci.
Odpovědi jim může dát flexibilní a uživatelsky přívětivý TCC online nástroj pro Zaměstnanecké průzkumy. Výstupy jsou dostupné okamžitě, dle libovolných třídicích kritérií včetně organizační struktury a včetně pokročilých nástrojů pro analýzu dat jako jsou např. SMART zprávy či strojová analýza volných komentářů.
Pro zmapování aktuálních potřeb lidí, kteří se často nedobrovolně ocitli v režimu home office jsme pro naše zákazníky připravili Zaměstnanecký průzkum „Jsme v tom společně“.
01. 04. 2025
I letos jsme s pomocí našeho Perfeedu zajišťovali divácké hlasování na filmovém festivalu Jeden svět. Diváci v pražských...
25. 03. 2025
Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké předpoklady a kompetence jsou pro úspěšného...