Pavla Kaňková
+420 771 297 711
15. 01. 2015
Pokud se potkáte s častým náborem do Call center nebo Zákaznických center a s vysokou fluktuací na těchto pozicích, vyzkoušejte na míru vystavěnou baterii. Kromě novinek Testu pozornosti a Abstraktního myšlení můžete využít také unikátní Test sluchové paměti připravený právě pro pracovníky Call a Zákaznických center. Test jsme vyvinuli a v rámci pilotního projektu ověřili ve spolupráci s jedním z našich zákazníků, na základě jeho dlouholetých zkušeností s výběrem a diagnostikou těchto pozic. Test z důvodu prevence zkreslení doporučujeme spíše pro prezenční administraci.
24. 06. 2024
Řešíte, jaká čísla z průzkumů spokojenosti, angažovanosti a loajality máte zahrnout do cílů či KPI’s manažerů? Jak...
21. 06. 2024
V roce 2023 jsme realizovali Zaměstnanecký průzkum pro humanitární organizaci Člověk v tísni. Jaké byly výsledky, co...