NOVINKY PRO CALL CENTRA

15. 01. 2015

Pokud se potkáte s častým náborem do Call center nebo Zákaznických center a s vysokou fluktuací na těchto pozicích, vyzkoušejte na míru vystavěnou baterii. Kromě novinek Testu pozornosti a Abstraktního myšlení můžete využít také unikátní Test sluchové paměti připravený právě pro pracovníky Call a Zákaznických center. Test jsme vyvinuli a v rámci pilotního projektu ověřili ve spolupráci s jedním z našich zákazníků, na základě jeho dlouholetých zkušeností s výběrem a diagnostikou těchto pozic. Test z důvodu prevence zkreslení doporučujeme spíše pro prezenční administraci.

Potřebujete poradit?

Pavla Kaňková

+420 771 297 711

Blog

Jaké číslo z průzkumu spokojenosti si máme dát do KPI’s?

24. 06. 2024

Řešíte, jaká čísla z průzkumů spokojenosti, angažovanosti a loajality máte zahrnout do cílů či KPI’s manažerů? Jak...

ROZHOVOR – Šimon Pánek, Člověk v tísni: Můžete něco cítit jako manažer a lídr, ale od určité velikosti organizace už to nestačí a věci je potřeba objektivizovat

21. 06. 2024

V roce 2023 jsme realizovali Zaměstnanecký průzkum pro humanitární organizaci Člověk v tísni. Jaké byly výsledky, co...

Došli jste až sem? Tak už máte jen 2 možnosti: VYZKOUŠET KONTAKTOVAT NÁS

© 2024 Všechna práva vyhrazena. TCC online s.r.o.