Pavla Kaňková
+420 771 297 711
17. 02. 2025
Čím dál více firem si klade otázku, jak měřit, interpretovat, a hlavně dlouhodobě rozvíjet angažovanost zaměstnanců. Věříme, že sdílení reálných zkušeností a otevřená diskuse mohou přinést nové pohledy i praktické impulzy jak s angažovaností pracovat.
V loňském roce jsme na toto téma společně s BrandBakers Advisory uspořádali sérii Inspirativních snídaní, které propojily desítky HR profesionálů. Nyní tento koncept posouváme dál k maximálnímu sdílení praktických zkušeností.
První se koná 10. 4. 2025 a tématem je právě Měření a změna angažovanosti. Pokračujeme 15. 5. 2025 tématem Napojení HR na byznysovou strategii a 5. 6. 2025 sérii uzavřeme na téma Budování firemní kultury.
Plánujeme nový formát, ve kterém dva HR profesionálové odstartují program prezentací o délce cca 15–20 minut. Poté bude následovat moderovaná diskuse a další sdílení zkušeností. Účastníci tak získají inspiraci přímo z praxe, vymění si poznatky a společně budou hledat efektivní cesty, jak zvyšovat angažovanost lidí ve firmách.
Začneme vždy v 9:00 a skončíme v 11:00, s možností diskutovat a snídat až do 12:00 hodin. Snídaňový raut bude připraven už od 8:15.
Můžete se přihlásit na jednu, dvě nebo všechny tři Mastermind snídaně!
Akce je určena pro CxO a HR ředitele či manažery, kteří chtějí otevřeně sdílet své zkušenosti a diskutovat je s ostatními. Kapacita je omezena na 10–25 účastníků.
Těšit se můžete na příjemné prostředí meeting studia Animika v Karlíně, kde je „Radost tvořit spolu“. Adresa: Křižíkova 27, Praha 8 – Karlín.
Marta Fabiánová, Managing Director @ TCC online
Bohunka Hihlánová, partner pro HR i byznys
Petr Hovorka, Founder & CEO @ BrandBakers Advisory
Budete potřebovat jen dobrou náladu a chuť sdílet své zkušenosti.
Zaujal Vás tento koncept? Registrujte se na odkazu níže! Těšíme se na Vás!
01. 04. 2025
I letos jsme s pomocí našeho Perfeedu zajišťovali divácké hlasování na filmovém festivalu Jeden svět. Diváci v pražských...
25. 03. 2025
Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké předpoklady a kompetence jsou pro úspěšného...