Zaměstnanecké průzkumy – nové funkčnosti a vylepšená grafika

04. 04. 2019

Průzkumy spokojenosti, angažovanosti a identifikace (loajality) zaměstnanců jsme realizovali v mnoha předních společnostech nejen v České republice, ale po celém světě a stali jsme se jedním z předních dodavatelů řešení pro zaměstnanecké průzkumy. Aktuálně realizujeme průzkumy již ve 13 jazycích.

9 z 10 klientů, kteří s námi realizovali Průzkum spokojenosti zaměstnanců se rozhodlo akci do dvou let zopakovat.

Neustále se snažíme vylepšovat naše nástroje a systémy, aby se s nimi co nejlépe pracovalo. A protože klienti, kteří s námi průzkum realizují, se v naprosté většině případů rozhodnou po určité době akci opakovat, zaměřili jsme se v nedávném upgradu našeho nástroje na detailnější možnosti srovnání s minulými průzkumy. Vylepšili jsme rovněž srovnání v rámci společnosti, které ocení zejména větší společnosti a korporace. Výstupy ale zaujmou také přehlednější grafikou, kterou ocení každý, kdo s výstupní zprávou z Průzkumu spokojenosti zaměstnanců pracuje.

Detailní srovnání s benchmarkem nebo minulým průzkumem

V horní části výstupů jsou nově uvedeny položky s největší změnou – zlepšením či zhoršením – oproti minulému průzkumu nebo benchmarku. Největší změny tak nelze přehlédnout. V úvodním souhrnu je navíc možné srovnávat nejen s minulým, ale i předminulým průzkumem a sledovat tak dlouhodobější trendy.

Graf – meziroční posuny

 

Srovnání s nadřazenou jednotkou

Toto srovnání je určeno pro stromová kritéria, kde má srovnání s nadřazenou jednotkou smysl. Např.: výsledek útvaru na úrovni B1 můžete srovnávat nejen s celkem, ale také s nadřazeným útvarem úrovně B0.

Graf – srovnání s nadřazeným útvarem

Ve výstupní zprávě lze aktivovat také podrobný rozpad srovnávaných kritérií, který umožní získat kompletní výstupy za danou podskupinu. Díky tomu se např. manažer na úrovni B0 snadno zorientuje nejen ve výsledku B0 útvaru, ale rovněž podřazených B1 útvarů.

Možnost aktivovat detailní srovnání s celkem

U každé otázky se označí, zda je výsledek v daném výběru lepší či horší než výsledek celku. Velikost šipky indikuje velikost rozdílu (čím větší šipka, tím větší rozdíl). Na první pohled tak odhalíte např. výroky, se kterými jsou zaměstnanci v daném oddělení spokojeni více nebo méně, než v celé společnosti. Funkčnost ocení zejména manažeři, kteří potřebují rychlé a intuitivní srovnání.

Graf – podřízená jednotka

 

Přehlednější grafika

Výstupy jsou nyní přehlednější a usnadňují orientaci ve výsledcích průzkumů. Ihned vidíte hlavní tendence a souvislosti a nepřehlédnete nic zásadního.

 

Pokud již naše průzkumy spokojenosti zaměstnanců využíváte a administraci průzkumů si řešíte sami, nezapomeňte si nová kritéria či srovnání ve výstupech aktivovat. V průvodci nastavení výstupu jednoduše zaškrtnete nové funkčnosti, které chcete aplikovat.

 

Více informací o Zaměstnaneckých průzkumech získáte zde. S dotazy nás kontaktujte na info@tcconline.cz nebo volejte +420 732 350 799.

Potřebujete poradit?

Pavla Kaňková

+420 771 297 711

Blog

Jaké číslo z průzkumu spokojenosti si máme dát do KPI’s?

24. 06. 2024

Řešíte, jaká čísla z průzkumů spokojenosti, angažovanosti a loajality máte zahrnout do cílů či KPI’s manažerů? Jak...

ROZHOVOR – Šimon Pánek, Člověk v tísni: Můžete něco cítit jako manažer a lídr, ale od určité velikosti organizace už to nestačí a věci je potřeba objektivizovat

21. 06. 2024

V roce 2023 jsme realizovali Zaměstnanecký průzkum pro humanitární organizaci Člověk v tísni. Jaké byly výsledky, co...

Došli jste až sem? Tak už máte jen 2 možnosti: VYZKOUŠET KONTAKTOVAT NÁS

© 2024 Všechna práva vyhrazena. TCC online s.r.o.